Двигун Бензин-Газ LF188F із ручним стартером, вал Ø25 мм під шпонку
- Готово до відправки
- Код: LF188F






-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361Телефон+380674337361
Газ-бензиновий двигун LF188F із ручним стартером, вал Ø25 мм під шпонку. Модель відноситься до екземплярів середньої потужності в модельній лінійці LIFAN і комплектується спеціальним карбюратором, який дозволяє використовувати як паливо: газ (пропан-бутан) / метан (магістраний газ) або бензин. Його характеристики та масо-габаритні розміри дозволяють широко використовувати модель для активації різних агрегатів. Важливим доповненням є зменшений ступінь стиснення, який дозволяє ще більшою ефективністю використовувати бензин з октановим числом 92, без виникнення детонаційних навантажень і шкоди для моторесурсу мотора. Особливістю виконання цього двигуна є вал Ø25 мм під ШПОНКУ. Цей мотор LIFAN у зазначеному потужності можна застосовувати і для установки на техніку середньої потужності: карти, мотоблоки і культиватори, відцентрових пилок, а також водяні насоси підвищеної продуктивності. У цій комплектації двигуна інтегрована котушка освітлення на 3 ампера дозволяє підключити зовнішнє корисне електрообладнання потужністю до 36 Вт.
Цей двигун спеціально розроблений для можливості використання двох видів палива - бензину і газу, причому не тільки зрідженого балонного але і природного (магістрального). Цією перевагою ця модель вигідно відрізняється серед багатьох однотипних агрегатів інших виробників. Можливість використання двох видів палива суттєво розширює діапазон використання агрегату та сприяє економії коштів на паливо, оскільки різниця у вартості бензину та газу, як і раніше, значна, а у разі стаціонарного розміщення двигуна та підключення його до магістрального газопроводу, економія на паливі буде ще більш відчутною.
Даний двигун можна укомплектувати знижувальним редуктором з автоматичним зчепленням, що дозволить довести момент, що крутить, на виході з редуктора до 46 Нм, при 1600 об/хв. Дивитися тут.
Мотор на моделі Lifan 188F - це 4-х тактний одноциліндровий бензиновий двигун, який розвиває 13 к.с. пікової потужності, має систему повітряного охолодження та горизонтально розташований вал відбору потужності. Відмінна якість виготовлення та стандартні процедури проходження кожним агрегатів перевірок Відділу Технічного Контролю на заводі дозволяє агрегатам від Lifan складати успішну конкуренцію аналогічної продукції від торгових марок Sadko, Перемог, WEIMA, RATO, Кентавр, BRIGGS & STRATTON, FORTE. Кожен двигун Lifan має заводське маркування, призначене для ідентифікації при складальному процесі та вибірковому підборі комплектуючих. У конструкції даного двигуна реалізовано таке рішення як чавунна гільза циліндра, що збільшує моторесурс двигуна і дозволяє реалізовувати суттєві режими навантаження без шкоди для агрегату.
До основних експлуатаційних характеристик двигуна відносяться:
Вищі вихідні параметри потужності і крутний момент
Стабільна робота на паливі невисокої якості
Низький рівень шуму
Чавунна гільза циліндра
Котушка освітлення 3А
Компактні габаритні розміри
Економічна витрата палива
Простота у використанні та обслуговуванні
Китайські бензинові двигуни Lifan спроектовані та виготовлені аналогічно японським двигунам Honda та забезпечені 12-місячною гарантією Виробника.
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА | |
Діаметр вихідного валу і напрямок обертання | Вал-шпонка з діаметром 25 мм та напрямком обертання проти годинникової стрілки |
Витрата при роботі на газі, л/год | ≤ 3,2 |
Тип запуску двигуна | Ручний запуск |
Двигун, тип | 4-тактний, розташування під кутом 25°, одноциліндровий, двоклапанний, з примусовим повітряним охолодженням з гільзованим блоком циліндра. Залежно від виконання моделі може працювати на бензині та зрідженому природному, а також магістральному газах. |
Об'ем, см3 | 389 |
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) | 88 х 64 |
Максимальна потужність, к. с. (кВт )/об.мин. | 13 (9.5) бензин / 10,4 ( 7,6) Газ |
Рекомендована потужність двигуна, к. с. (кВт )/об.мин-1. | 10,6 (7.8) / 3600 |
Макс крутний момент, Нм/об.мин-1 | 23 / 2500 |
Заправний об'єм системи оливи, л. | 1,1 |
Емкость топливного бака, л. | 6 |
Витрата палива, г/кВт * год | ≤445 |
Cистема запалювання | Транзисторне безконтактне |
Тип застосованого повітряного фільтра | Сухой |
Габаритні розміри д/ш/в, мм | 470 / 435 / 495 |
Споряджена маса (без урахування палива та олії), кг | 37 |
Максимальна потужність двигуна при роботі на газі, к. с./кВт | 11,7 |
Робочі обороти двигуна при роботі на газі, об/хв-1 | 3600 |