Двигун бензиновий для віброноги Loncin LC165F-3Н (4 к.с., євро 5)
- Готово до відправки
- Код: 13013




-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361Телефон+380674337361
Оптимізована конструкція глушника та повітряного фільтра в бензиновому двигуні для віброноги Loncin LLC165F-3Н забезпечує нормальне використання машини в несприятливих умовах з пилом. Унікальна конструкція вібростійкості забезпечує триваліший термін служби. Конструкція підвісного клапана (OHV) робить двигун з нижчою робочою температурою та забезпечує високу потужність, надійність та довговічність. Тим часом це заощаджує більше палива. Гільза з чавунного циліндра ефективно покращує змащувальні властивості та забезпечує більшу зносостійкість, а також продовжує термін служби. Це призведе до відключення сигналізації, коли рівень масла буде низьким, запобігаючи роботі двигуна при низькому рівні масла та забезпечуючи більший захист двигуна. Він оснащений металевими кулачками та кованим колінчастим валом.
Конструкція верхнього вентиля (OHV): низька робоча температура двигуна. Він має сильну потужність, ефективні характеристики всмоктування і вихлопу, а структура OHV значно підвищує ефективність згоряння.
Легкий старт: використовується стартовий стартер, який має належний опір та забезпечує легкий запуск для жінок.
Пристрій для запалювання транзистора: це стандартне обладнання для пристрою запалювання з використанням транзисторного магніту і має стабільні характеристики запалення з низьким вигорянням, низьким витратами палива та гарною економічністю.
Низька вібрація: професійна збалансована конструкція з низьким центром ваги дозволяє двигуну плавно працювати.
Прецизійні деталі: гільза циліндра з чавуну, металеві кулачки та кувальний колінчастий вал ефективно покращують змащувальні властивості, підвищують зносостійкість двигуна та продовжують його термін служби.
Оптимізація та поліпшення: з урахуванням особливих умов експлуатації трамбувальних машин покращено корпус, кришка резервуара, колінчастий вал, шатун, карбюратор, стартер і навіть болт і гайка, які мають чудові характеристики потужності, а також термін служби, ніж термін служби такий самий.
Просте технічне обслуговування: верхній клапан може зменшити накопичення вуглецю, провести вибіркове обстеження на головці блоку циліндрів, технічне обслуговування повітряного фільтра з фільтруючим елементом з пінопласту, просте обладнання та висока стійкість до пилу стануть набагато простішими.
Ідеальна сумісність: легка вага та покращеної конструкції глушника, стартера, повітряного фільтру та паливного бака, що зручніше для користувачів, які несуть трамбувальне обладнання.
Характеристики
Потужність | 3,7 к.с. (2,7 кВт) |
---|---|
Робочий об'єм | 149 см³ |
Максимальні оберти | 3600 об/хв |
Тип | 4-тактний, одноциліндровий бензиновий двигун, OHV |
Діаметр циліндра × хід поршня | 65 × 45 мм |
Макс. крутний момент: | 8,8 Нм / 2500 об/хв |
Диаметр вала | 15 мм різьба |
Довжина вала | 29 мм |
Об'єм бака / масляного картера: | 0 / 0,5 л |
Стартер | Ручний |
Розміри | 371 × 338 × 275 мм |
Вага нетто | 11,8 кг |