Двигун 186F - дизель (під шпонку діаметр 25 мм) (9 л.с.) ТТ
- Готово до відправки
- Код: 95989




-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361Телефон+380674337361
Двигун дизельний 186F ТТ (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 9 л.с. – прилад , що має дуже вигідне співвідношення ціни та якості. Він досить потужний та продуктивний.
Призначення
Даний двигун призначений для установки на мотоблоки, мотопомпи, мотобури, електрогенератори, культиватори та іншу техніку. Він широко застосовується в аграрній справі (обробка землі, садово-паркових ділянок), а також у промислових та будівельних цілях. Прилад підходить для роботи на невеликих полях 4-6 гектарів. Його часто набувають фермерські господарства.
Принцип роботи
Цей дизельний двигун внутрішнього згоряння є одноциліндровим чотиритактним. Його робочий цикл складається з наступних етапів:
- впуск (циліндр заповнюється паливною сумішшю);
- стиснення (суміш стискається);
- робочий хід (паливна суміш займається);
- випуск (гази розширюються, циліндр очищається).
Споживачу важливо розуміти, що чотиритактний двигун влаштований складніше двотактного, що робить його дорожчим. Однак він має більш тривалий робочий ресурс. До того ж дизельні двигуни працюють довше, ніж бензинові.
Цей двигун не потрібно заправляти паливною сумішшю. Дизель заливається у бак, а олію – у картер.
Цей агрегат не видає багато шуму під час експлуатації, відрізняється мінімальним рівнем вібрацій. Він витрачає паливо без зайвих витрат. Може тривалий час працювати в умовах морозу і має можливість експлуатації протягом декількох годин без зупинки.
Потрібно бути обережними під час транспортування цього приладу. Його не можна перевертати догори дном. Перевезення здійснюється стоячи або на одному з боків.
Повітряна система охолодження не дає вказаному пристрою перегріватися, добре справляється зі своїм завданням. Ручний тип старту не потребує значних зусиль користувача. Двигун заводиться швидко, без проблем.
Переваги
- тиха робота, комфортна для людського слуху;
- економна витрата палива;
- високий ККД;
- великий робочий ресурс (більше, ніж у двотактних моделей, дизелі працюють довше, ніж бензинові апарати);
- можливість роботи взимку в умовах морозу;
- якісне виконання, всі деталі та вузли виконані з міцного металу;
- термін гарантії – 12 місяців з моменту придбання приладу.
Характеристики
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип | Дизельні |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Тип старту | Ручний |
Ширина шпонки, мм | 6 |
Різьблення всередині валу | М10 |
Потужність двигуна, к.с. | 9 |
Довжина валу загальна, мм | 88 |
Об'єм двигуна, см³ | 406 |
Швидкість обертання, об/хв | 3600 |
Довжина проточки під шпонку, мм | 63 |
Вага, кг | 49 |
Вихід валу | Під шпонку Ø25 мм |
Об'єм мастила, л | 1.65 |
Об'єм паливного бака, л | 5.5 |
Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
Країна виробник | Китай |