Двигун 186F - дизель (під шліци діаметр 25 мм) (9 л.с.) ТТ
- Готово до відправки
- Код: 95988



-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361Телефон+380674337361
Дизельний двигун 186F ТТ (з виходом валу під шліци, 25 мм) – агрегат внутрішнього згоряння, що є джерелом енергії для різноманітної техніки. Він має всі характеристики якісного сучасного мотора, оснащеного за останнім словом техніки. Цей прилад відповідає світовим стандартам якості.
Застосування
Зазначена модель застосовується на ряді сільськогосподарської, будівельної та промислової техніки. Наприклад, мотоблоки, мотобури, електрогенератори, мотопомпи, культиватори тощо. Цей пристрій є відмінним вибором для фермерських господарств. Потужності достатньо для обробки полів середнього розміру, а також садово-паркових насаджень.
Принцип роботи
Цей чотиритактний одноциліндровий пристрій працює на дизельному паливі. Воно є доступним за вартістю і найчастіше коштує дешевше за бензин. Даний тип двигуна вважається відносно недорогим у технічному обслуговуванні та так званій вартості володіння. Ламаються мотори даного типу рідко і вважаються надійнішими за бензинові. Чотирьохтактні моделі також служать довше двохтактників.
Зазначений апарат має високий ККД, при спалюванні палива енергія витрачається ефективніше, ніж у бензинових аналогах.
Цей прилад має середню вагу, аж ніяк не більшу як для своєї категорії. Поодинці його перенести або встановити навряд чи вийде, але вдвох – цілком можна впоратися.
Раніше існувала думка про велику кількість шкідливих викидів, вироблених дизелями під час роботи. Сьогодні це твердження не відповідає дійсності. Сучасні мотори цього типу мало шкодять природі, їх вихлопні гази максимально очищені, не містять окису водню.
Цей апарат чудово працює на морозі. Однак перед тим, як завести його потрібно добре прогріти. Він оснащений ручним стартером.
Повітряна система охолодження чудово справляється зі своїм завданням, не даючи цьому агрегату перегрітися. Вона легша, ніж рідинна, що додатково полегшує конструкцію та позитивно впливає на експлуатаційні характеристики.
Переваги
- низька витрата палива, більш ефективне його використання порівняно з бензиновими приладами;
- екологічність цього пристрою на належному рівні, його не можна дорікнути надмірній токсичності;
- стабільна робота протягом декількох годин без перерви;
- прилад швидко заводиться, укомплектований ручним стартером;
- гарантія на прилад складає 12 місяців після покупки.
Характеристики
Двигун | 186F |
Виробник | TATA |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип палива | Дизель |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система згоряння | Згоряння з прямим упорскуванням |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Масляний насос |
Вихід валу | Під шліци Ø25 мм |
Тип старту | Ручний |
Потужність двигуна, к.с. | 9 |
Об'єм двигуна, см³ | 418 |
Діаметр шліцевої частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М8 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 250*85 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65*65/90*90 |
Об'єм паливного бака, л | 5.5 |
Об'єм олії, л | 1.65 |
обертання з боку ручного стартера | За годинниковою стрілкою |
Габарити, мм | 520х435х540 |
Вага, кг | 50 |
Олія, що рекомендується | 10-W30 для дизелів |
Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
Країна виробник | Китай |