Двигун бензиновий двоциліндровий Lifan 2V90F (електростартер) вал Ø 25 мм під шпонку
- Готово до відправки
- Код: LF2V90F-25
-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361
Двигун бензиновий Lifan 2V90F
Бензиновий двоциліндровий двигун загального призначення Lifan 2V90F - це новинка, яку сміливо можна віднести до категорії "потужних" агрегатів серед однотипної техніки. Діаметр вихідного шпонкового валу становить 25 мм. Ліфан
Можливості використання даного агрегату справді дуже широкі та різноманітні: для приводу допоміжних агрегатів, шнекових машин, двигунів пилорам, а також він може бути задіяний в якості приводного агрегату для гідравлічного насоса різного підійомного обладнання. Його можна встановити на мінітрактор, снігохід та інші самохідні механізми, можна встановити в якості агрегату для мотобуксирувальників, всюдиходів, компресорів і т.д. При наявності можливості по розміщенню, він може служити і приводом для риболовецького баркасу. При цьому фактичні параметри розходу і широкі можливості по інтеграції з різними видами карданних приводів роблять його використання досить широким і, в певній мірі, універсальним.
Особливості та переваги моделі 2V90F:
-
У системі примусового охолодження присутній додатковий елемент у вигляді масляного радіатора, що дозволило розширити температурний діапазон використання двигуна без небезпеки його перегріву, а також дає змогу розміщувати двигун у компактних закритих просторах (якщо того вимагають умови), але з обов'язковим забезпеченням природної припливно-витяжної вентиляції.
-
Практичним і зручним став вибір конструкторів на користь повітряного фільтра з великою фільтруючою площею і доступністю для заміни - всі, хто хоч раз стикався зі щільним компонуванням агрегатів у варіанті болотоходу, снігоболотоходу, мотовсюдиходу, мотозрошувачів - обов'язково оцінять цю перевагу.
-
У цьому агрегаті застосовується тільки система електрозапуску (стартер + інтегрований модуль управління з ключем запалювання в комплекті).
-
Ще одним корисним додатком являється наявність у конструкції двигуна електрогенератора та індукційної котушки напруги на 20А і потужністю 240 Ватт. Наявність цих пристроїв дозволить експлуатувати мотор не тільки для основної задачі, але і попутно використовувати освітлення або одночасно забезпечувати інші споживачі енергоживленням - як у варіанті зі звичайним автомобілем.
-
Уже типовими технологічними рішеннями для двигунів від заводу LIFAN є застосування чавунних гільз і системи декомпресії для полегшення пуску двигуна електростартером.
-
Даний двигун може працювати на неетильованому бензині АІ-95 (звісно за умови, що октанове число справді відповідає позначеному), що, безсумнівно, полегшує можливості по його використанню.
-
У конструкцію доданий масляний фільтр картриджного типу, який рекомендується міняти при кожній плановій заміні масла.
-
Крім цього агрегат забезпечений не тільки датчиком рівня масла в двигуні, який при необхідності розмикає ланцюг запалювання, але і датчиком тиску, який дозволить судити про фактичні експлуатаційні параметри і стан агрегату.
Основні характеристики двигуна Lifan 2V90F:
Діаметр вихідного валу і напрямок обертання | 25 мм з напрямком обертання валу проти годинникової стрілки |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Двигун, тип | Бензиновий 4-тактний, V-подібне розташування, двоциліндровий, верхньоклапанний (OHV), з додатковим радіатором охолодження масла, масляним фільтром і примусовим повітряним охолодженням |
Об'єм, см3 | 999 |
Діаметр циліндра і хід поршня (мм) | 90 х 78,5 |
Ступінь стиснення | 8,5:1 |
Максимальна потужність, к.с. (кВт) / об.хв. | 37 (27.2) / 3600 об.хв. |
Рекомендована потужність двигуна, к.с. (кВт)/об.хв | 33 (24,2) / 3600 об.хв. |
Макс обертаючий момент, Нм/об.хв | 71 / 2880 об.хв. |
Заправний об'єм системи змазки, л. | 2,4 |
Розхід палива, г/кВт * год | ≤430 |
Габаритні розміри д/ш/в, мм | 589 / 503 / 610 |
Споряджена маса (без урахування палива і масла), кг | 65 |
Увага!!!
Обов'язковою умовою перед установкою даного агрегату і його використання являється те, що кріпильна платформа повинна знаходитися в строго горизонтальній площині і без ухилу в будь-яку зі сторін. Заводити і використовувати двигун можна тільки в строго вертикальному положенні на рівній горизонтальній основі і заборонено його нахиляти! Даний агрегат розрахований на обов'язкове використання високоякісного масла для 4-тактних двигунів із повітряним охолодженням. Необхідно суворо відслідковувати рівень масла і не перевищувати його об'єм (2.4 л) при підготовці його до роботи і при плановій зміні масла в двигуні. У двигуні передбачено щуп-рівень для забезпечення зручного контролю рівня масла в двигуні. Використання недорогих і низькоякісних мастильних матеріалів істотно знизить ресурс мотору і призведе до виходу з ладу агрегату.
У період обкатки перша заміна масла через 20 мотогодин, а потім кожні 50 або 1 раз в рік, залежно від того, яка з подій настане раніше.
Гарантія не поширюється на кривошатунний механізм моторів, експлуатація яких піддавалася ударним навантаженням, зокрема при використанні агрегатів на різних дробильно-колючих установках.