Двигун з електростартером дизельний Tata 186FE з виходом валу під шліци
- В наявності
- Код: 3989
-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361
Двигун з електростартером дизельний Tata 186FE
Дизельний двигун внутрішнього згоряння 186FE Tata оснащений двома стартерами: електро та ручним. Вихід валу під шліци дозволяє встановлювати його не тільки на мотоблоки, а й на іншу сільгосптехніку (мотопомпи, мотобури, електрогенератори, культиватори, подібну сільськогосподарську, садову техніку).
Особливо популярний в аграрній справі (обробка землі, садово-паркових ділянок), а також у промислових та будівельних цілях. Не видає багато шуму під час експлуатації, відрізняється мінімальним рівнем вібрацій. Важливо! Двигун потребує акуратного транспортування, його не можна перевертати догори дном. Перевезення здійснюється стоячи або на одному з боків.
Цикл роботи чотиритактного двигуна:
- впуск (циліндр заповнюється паливною сумішшю)
- стиск (суміш стискається)
- робочий хід (паливна суміш займається)
- випуск (гази розширюються, циліндр очищується)
Двигун 186FE - одноциліндрова, чотиритактна модель. Чотирьохтактний двигун влаштований складніше двотактного, що робить його дорожчим. Однак він має більш тривалий робочий ресурс. Крім того, дизельні двигуни працюють довше, ніж бензинові за рахунок високого ККД при спалюванні палива. Цей двигун не потрібно заправляти паливною сумішшю. Дизель заливається у бак, а олію – у картер.
Двигун, що працює на дизелі, помітно ефективніше, ніж бензиновий спалює паливо. У нього більш високий ступінь стиснення, а отже, і більший коефіцієнт корисної дії. Може тривалий час працювати на морозі (за попереднього прогріву), гарантує експлуатацію протягом декількох годин без зупинки.
Завдяки повітряній системі охолодження, зберігає робочу температуру не перегріваючись, що посилює його зносостійкість. Повітряна система вважається більш сучасною та зручною, за нею не потрібно стежити, на відміну від рідинної, яка потребує контролю.
Екологічність: Tata 186FE оснащений системою фільтрів, що захищає атмосферу від шкідливих газів. А те, що це чотиритактник, а не двотактник, робить його ще більш щадним для довкілля.
Характеристики
- Виробник: TATA
- Тип двигуна: Чотирьохтактний, дизельний, одноциліндровий
- Охолодження: Повітряне
- Тип старту: Ручний, електричний
- Різьблення всередині валу: М8
- Потужність двигуна: 9 кінських сил
- Довжина валу загальна: 40 мм
- Об'єм двигуна: 418 см³
- Швидкість обертання: 2800 об/хв
- Вага: 55 кг
- Вихід валу: Під шліци, Ø 25 мм
- Об'єм бака для олії: 1.65 л
- Об'єм паливного бака: 5,5 л
- Гарантія: 12 місяців
- Країна виробник: Китай
- Система згоряння: З прямим упорскуванням
- Тип повітряного фільтра: Масляний
- Розташування валу: Горизонтальне
- Система мастила: Масляний насос
- Діаметр циліндра: 86 мм
- Хід поршня: 72 мм
- Макс. потужність: 6.6 кВт/9/3600 об.хв
- Витрата палива, г/к: 285.7 Вт.ч
- Довжина шліцевої частини: 30 мм
- Діаметр шліцевої частини: 25 мм
- Отвори кріплення двигуна ДхШ: 270*97 мм
- Найближчі до валу отвори КПП: 65*65/90*90
- Повертання з боку ручного стартера: За годинниковою стрілкою
- Габарити упаковки: 520*435*540 мм
- Олія, що рекомендується: 10-W30 для дизелів