Двигун для мотоблоку дизельний Tata 178F з виходом валу під шліци 25 мм
- Готово до відправки
- Код: 3992
-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361
Дизельний двигун Tata 178F
Дизельний двигун внутрішнього згоряння 178F Tata має вихід валу під шліци, дозволяючи встановлювати його не тільки на мотоблоки, а й на іншу сільгосптехніку (мотоблоки, мотопомпи, мотобури, електрогенератори, культиватори, ін. подібну сільськогосподарську, садову техніку). Ідеальний для роботи у невеликих полях. Його часто набувають фермерські господарства.
Особливо популярний в аграрній справі (обробка землі, садово-паркових ділянок), а також у промислових та будівельних цілях. Не видає багато шуму під час експлуатації, відрізняється мінімальним рівнем вібрацій. Важливо! Двигун потребує акуратного транспортування, його не можна перевертати догори дном. Перевезення здійснюється стоячи або на одному з боків.
Цикл роботи чотиритактного двигуна:
- впуск (циліндр заповнюється паливною сумішшю)
- стиск (суміш стискається)
- робочий хід (паливна суміш займається)
- випуск (гази розширюються, циліндр очищується)
Двигун 178F - одноциліндрова, чотиритактна модель. Чотирьохтактний двигун влаштований складніше двотактного, що робить його дорожчим. Однак він має більш тривалий робочий ресурс. Дизелі трохи важчі за бензинові, але мають високий крутний момент і великий ККД: працюють довше, ніж бензинові, мають більшу потужність.
Двигун, що працює на дизелі, помітно ефективніше, ніж бензиновий спалює паливо. У нього більш високий ступінь стиснення, а отже, і більший коефіцієнт корисної дії. Може тривалий час працювати під час морозу, гарантує експлуатацію протягом кількох годин без зупинки. Завдяки повітряній системі охолодження, зберігає робочу температуру не перегріваючись, що посилює його зносостійкість.
Цей двигун не потрібно заправляти паливною сумішшю. Дизель заливається у бак, а олію – у картер. Екологічність: Tata 178F оснащений системою фільтрів, що захищає атмосферу від шкідливих газів. А те, що це чотиритактник, а не двотактник, робить його ще більш щадним для довкілля.
Характеристики
- Виробник: TATA
- Тип двигуна: Чотирьохтактний, одноциліндровий, дизельний
- Охолодження: Повітряне
- Тип старту: Ручний
- Різьблення всередині валу: М8
- Потужність двигуна: 6 кінських сил
- Довжина валу загальна: 40 мм
- Об'єм двигуна: 305 см³
- Швидкість обертання: 2800 об/хв
- Вага: 35,5 кг
- Вихід валу: Під шліци, Ø 25 мм
- Об'єм бака для олії: 1.1 л
- Об'єм паливного бака: 3,5 л
- Гарантія: 12 місяців
- Країна виробник: Китай
- Система згоряння: З прямим упорскуванням
- Тип повітряного фільтра: Масляний
- Розташування валу: Горизонтальне
- Система мастила: Масляний насос
- Ø циліндра: 78 мм
- Хід поршня: 64 мм
- Макс. потужність: 4.4 кВт / 3600 об.хв
- Витрата палива: 280 г/кВт*год
- Довжина шліцевої частини: 30 мм
- Діаметр шпонкової частини: 25 мм
- Отвори кріплення двигуна ДхШ: 250*85 мм
- Найближчі до валу отвори КПП: 65*65/90*90
- Обертання з боку ручного стартера: За годинниковою стрілкою
- Габарити упаковки: 480*420*515 мм
- Олія, що рекомендується: 10-W30 для дизелів