Двигун Бензин-Газ LIFAN 190FD з електростартером вал Ø 25 мм під шпонку
- Готово до відправки
- Код: LF190FD-Г




-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361Телефон+380674337361
Модель двигуна LIFAN в комплектації Газ-бензин LF190FD з електростартером з валом 25 мм під ШПОНКУ і котушкою освітлення на 3 A. Дуже популярна серія двигуна, яка оснащується спеціальним карбюратором, який дозволяє використовувати в якості / палива: магістральний газ) або бензин. При об'ємі 420 кубічних сантиметрів його характеристики і масо-габаритні розміри дозволяють широко використовувати модель для активації різних джерел споживання. Ця версія стала наступною сходинкою моделі LF188F, оскільки "додаток в обсязі", дозволив збільшити потужність до рівня 15 кінських сил. Причому це поліпшення не спричинило суттєвої зміни розмірів агрегату - це важливо, оскільки його відносна компактність розширює можливості стикування з веденими пристроями і звичайно важлива якщо йдеться про монтаж агарегата в рамках обмеженого вільного місця. Також слід зазначити, що в стандартне оснащення двигуна входить пускова панель з ключем, що управляє інтегрованим електростартером - це логічно, оскільки не завжди і не скрізь його зручно заводити пусковим кік-стартером. А панель можна винести шляхом збільшення довжини проводів більш зручне для оператора місце. Важливим доповненням є зменшений ступінь стиснення, який дозволяє ще більшою ефективністю використовувати бензин з октановим числом 92, без виникнення детонаційних навантажень і шкоди для моторесурсу мотора. Цей двигун LIFAN у зазначеному потужнісному виконанні можна застосовувати і для установки на техніку середньої потужності: карти, мотоблоки, квадроцикли, скутери, водяні насоси підвищеної продуктивності і різного роду установки. Інтегрована котушка освітлення на 3 ампера дозволяє підключити ще й зовнішнє корисне електрообладнання потужністю до 36 ват.
Цей двигун спеціально розроблений для можливості використання двох видів палива - бензину і газу, причому не тільки зрідженого балонного, але і природного (магістрального). Цією перевагою дана модель вигідно відрізняється серед багатьох однотипних агрегатів інших виробників. Можливість використання двох видів палива істотно розширює діапазон використання агрегату та сприяє економії коштів на паливо, оскільки різниця у вартості бензину та газу, як і раніше, значна, а у разі стаціонарного розміщення двигуна та підключення його до магістрального газопроводу, економія на паливі буде ще більш відчутною.
Даний двигун можна укомплектувати знижувальним редуктором з автоматичним зчепленням, що дозволить довести крутний момент на виході з редуктора до 46 Нм, при 1600 об/хв. Ліфан
Двигун Lifan 190FD це 4-х тактний одноциліндровий бензиновий двигун з повітряним охолодженням і горизонталним розташуванням валу відбору потужності. Ця модифікація двигуна надає можливість використання двох видів палива - бензину та газу, причому не тільки зрідженого балонного, але і природного (магістрального). Цією перевагою дана модель вигідно відрізняється серед усієї подібно до лінійки продукції, серед двигунів SADKO, Переможе, RATO, Кентавр. , а в разі стаціонарного розміщення двигуна та підключення його до магістрального газопроводу економія на паливі буде ще більш відчутною Також у конструкції даного двигуна реалізовано таке рішення як чавунна гільза циліндра, що збільшує моторесурс двигуна
До основних експлуатаційних характеристик двигуна відносяться:
- Вищі вихідні параметри потужності та крутний момент
- Стабільна робота на паливі невисокої якості
- Низький рівень шуму
- Чавунна гільза циліндра
- Компактні габаритні розміри
- Економічна витрата палива
- Електричний стартер
- Котушка освітлення 3А
- Простота у використанні та обслуговуванні
Китайські бензинові двигуни Lifan спроектовані та виготовлені аналогічно японським двигунам Honda та забезпечені 12-місячною гарантією Виробника.
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА
- Діаметр вихідного валу та напрямок обертання Опція! Знижувальний редуктор з відцентровим автоматичним зчепленням може бути встановлений на двигун як додаток за окрему плату. Діаметр вихідного шпонкового валу з редуктора складе 22 мм.
- Витрати при роботі на газі, л/год 2,7
- Тип запуску двигуна Електростартер та ручний стартер
- Двигун тип Бензиновий 4-тактний, розташування під кутом 25°, одноциліндровий, бензиновий, OHV, з примусовим повітряним охолодженням з можливістю роботи на зрідженому газі
- Об'єм, см3 420
- Діаметр циліндра та хід поршня (мм) 90 х 66
- Максимальна потужність, л.с. (кВт) / об.хв. 15 (10.6)
- Рекомендована потужність двигуна, л.с.