Двигун дизельний з електростартером 186FЕ ТТ (з виходом валу під шпонку, 25 мм) 9 л.с.
- Немає в наявності
- Код: 95991
-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361
Дизельний двигун з електростартером 186FE ТТ (з виходом валу під шпонку, 25 мм) – сучасний, якісний прилад, що має всі необхідні характеристики для забезпечення техніки енергією.
Бренд ТТ славиться своєю продукцією вже багато років, йому довіряють користувачі за надійність приладів, двигунів та запчастин, їхню ергономічність та довгий термін служби.
Застосування
Цей пристрій застосовується на мотоблоках, електрогенераторах, мотопомпах, мотобурах. Вихід валу під шпонку робить його універсальним пристроєм, який може бути встановлений на широкий ряд техніки. Даний агрегат купують фермери для обробки землі, вирішення побутових завдань, а також він може бути використаний у промислових цілях та будівництві.
Принцип роботи
Дизельні мотори дуже економні у витраті палива. Вони споживають його приблизно на третину менше, ніж бензинові двигуни. Двигуни цього мають значний робочий ресурс, що вигідно відрізняє їхню відмінність від аналогів на бензині.
Сьогодні ці агрегати вже не чадять і дбайливо ставляться до довкілля, їх вихлопи не містять окису водню. Споживачі можуть сміливо купувати їх і не боятися чаду та диму.
Однак, експлуатуючи подібний апарат, необхідно знати деякі його особливості. Наприклад, на морозі, перш ніж заводити, необхідно його як слід прогріти.
Слід уважно поставитись до якості палива для дизелів. Солярка буває літньої та зимової. Відповідно, залежно від погодних умов, потрібно користуватися тим чи іншим видом.
У разі виникнення будь-яких несправностей слід звертатися до перевірених фахівців у сервісний центр. Тоді ваш двигун прослужить довго.
Переваги
– екологічність та економічність;
– тиха робота, мінімум вібрацій;
– Великий робочий ресурс;
– можливість роботи без зупинки протягом кількох годин;
– Комфортна експлуатація навіть в умовах морозу;
– швидкий завод без особливих фізичних зусиль;
– Повітряна система охолодження, що підтримує оптимальну температуру під час роботи агрегату;
– Термін гарантії 12 місяців.
Характеристики
Двигун | 186FE |
Виробник | TT |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний |
Тип палива | Дизельне паливо |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система згоряння | Згоряння з прямим упорскуванням |
Тип повітряного фільтра | Олійний |
Розташування валу | Горизонтальне |
Система змазки | Масляний насос |
Вихід валу | Під шпонку Ø25 мм |
Тип старту | Електричний |
Потужність двигуна, к.с. | 9 |
Об'єм двигуна, см³ | 418 |
Діаметр циліндра, мм | 86 |
Хід поршня, мм | 72 |
Швидкість обертання, об/хв | 2800 |
Довжина шпонкової частини, мм | 63 |
Загальна довжина валу, мм | 88 |
Діаметр шпонкової частини, мм | 25 |
Внутрішня різьба | М10 |
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм | 270*97 |
Найближчі до валу отвори КПП | 65*65/90*90 |
Об'єм мастила, л | 1.65 |
Об'єм паливного бака, л | 5.5 |
обертання з боку ручного стартера | За годинниковою стрілкою |
Габарити упаковки, мм | 520 х 435 х 540 |
Вага, кг | 55 |
Рекомендоване мастило | 10-W30 для дизелів |
Гарантія | 12 місяців. Обмін/повернення товару протягом 14 днів |
Країна виробник | Китай |