Модульний чотиритактний бензиновий двигун Vitals BM 7.0b1с з повітряним охолодженням
- Немає в наявності
- Код: 125543
-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361
Двигун бензиновий Vitals BM 7.0b1с
Двигун внутрішнього згоряння Vitals BM 7.0b1c – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням.
Двигун Vitals BM 7.0b1c призначений для використання в якості автономного силового агрегату для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів. Основними перевагами двигуна Vitals BM 7.0b1c є надійність і невибагливість у роботі, низькі рівні вібрації і шуму, висока питома потужність і ККД, а також простота в експлуатації й обслуговуванні.
Відмінною особливістю даної моделі є наявність центробіжної муфти зчеплення зі шківом на два струмки. Двигун внутрішнього згоряння Vitals BM 7.0b1c потужністю 7,0 к.с. і робочим об’ємом 212 куб.см, стане незамінним у тих випадках, коли необхідна наявність холостого ходу і плавна передача обертаючого моменту з двигуна на обладнання.
Для запуску бензинового двигуна використовується ручний стартер. Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала моделі Vitals BM 7.0b1c для передачі обертаючого моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Щоб уникнути пошкодження двигуна, при відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. Таким чином, при низькому рівні масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливки масла з пробками-щупами.
Високий рівень якості комплектуючих, професійна збірка і дворівнева фільтрація повітря, яка забезпечується поролоново-паперовим фільтром, гарантують тривалий термін експлуатації двигуна.
Основні характеристики:
Тип двигуна | 4-тактний одноциліндровий |
Тип палива | бензин А-92 |
Потужність двигуна, к. с. | 7,0 |
Робочий об'єм двигуна, куб. см | 212 |
Діаметр циліндра / хід поршня, мм | 70 / 54 |
Система охолодження | повітряна примусова |
Система запуску | ручний стартер |
Розхід палива, гр/кВт*год | 380 |
Ємність паливного бака, л | 3,6 |
Об'єм масла в картері двигуна, л | 0,6 |
Тип хвостовика вала | шпонковий з центральною внутрішньою різьбою |
Діаметр хвостовика вала, мм | 20 |
Довжина хвостовика вала, мм | 58,5 |
Довжина / ширина виїмки під шпонку, мм | 45,5 / 5,0 |
Внутрішня різьба | M8x1.25-6H |
Датчик низького рівня масла в двигуні | + |
Паперовий повітряний фільтр | + |
Габарити упаковки, мм | 415х370х375 |
Вага нетто/брутто, кг | 15,0/17,0 |