Одноциліндровий чотиритактний двигун ТТ 1P70F із вертикальним валом (7 л.с.)
- Немає в наявності
- Код: 10351
-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361
Двигун бензиновий ТТ 1P70F
Універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням.
Двигун з вертикальним валом – досить потужний прилад. Він універсальний та працездатний. Як правило, експлуатація техніки, на яку він встановлений, протікає без нарікань. Цей агрегат відповідає сучасним стандартам якості.
Крім того, виробник є провідним міжнародним брендом. Його продукція широко поширена у всьому світі та зарекомендувала себе, як надійна та довговічна.
Застосування
Цей прилад застосовують на різних видах мототехніки (мотоблоки, мотобури, мотопомпи), на електрогенераторах, культиваторах і т.д. Сфери його застосування – сільське господарство (робота у полях, садах та інших посадках), а також ремонтні роботи, будівництво, експлуатація у домашньому господарстві.
Принцип роботи
У даного одноциліндрового чотиритактного мотора, працюючого на бензині, робочий цикл складається з чотирьох етапів: впуск, стиснення, робочий хід, випуск.
В цілому такий мотор конструкційно простіше, ніж багатоциліндрові аналоги. Тому його легше експлуатувати та ремонтувати. Однак він менш збалансований.
Даний пристрій оснащений датчиком рівня масла, який запобігає запуску приладу без потрібної кількості масла в картері. Також цей датчик зупиняє двигун у випадку, якщо це сталося під час роботи.
Порівняно з двотактниками цей агрегат складніший у виробництві. За це покупцю доводиться платити більше. Але якщо вдуматись, є за що віддавати гроші. Цей прилад має більший моторесурс.
По шумності і кількості вібрацій чотиритактний мотор явно виграє в порівнянні з двотактним. Розхід палива – теж менше, він більш екологічний, не так сильно димить (його вихлопи менше забруднюють атмосферу).
Переваги моделі:
-
низький розхід палива;
-
якісна збірка, міцність всіх деталей та вузлів, що гарантують даному пристрою надійність та довгий робочий ресурс;
-
простота в обслуговуванні;
-
пристрій не перегрівається навіть за інтенсивної експлуатації завдяки повітряній системі охолодження;
-
прилад добре працює навіть у несприятливих умовах (мороз, сніг, підвищена запиленість тощо);
-
доступна ціна в порівнянні з аналогами.
Основні характеристики:
Країна виробник | Китай |
Бренд | ТТ |
Стан | Новий |
Тип двигуна | Чотиритактний |
Тип | Бензинові |
Охолодження | Повітряне |
Потужність двигуна, к.с. | 7,0 |
Потужність двигуна, Вт | 4500 |
Об'єм двигуна, см³ | 212 |
Швидкість обертання, об./хв. | 4500 |
Об'єм бака для масла, л | 0.55 |
Об'єм паливного бака, л | 1.3 |
Тип старту | Ручний |
Ширина шпонки, мм | 4,6 |
Довжина проточки, мм | 67 |
Розхід палива, г/кВт*год | 415 |
Максимальний обертаючий момент, Нм | 10 |
Максимальний обертаючий момент, об./хв. | 2500 |
Діаметр та хід поршня, мм | 70х51 |
Максимальна потужність, кВт | 4.8 |
Номінальна потужність, кВт | 3.6 |
Ступінь стиску | 8.0:1 |
Номінальна потужність, об/хв. | 3600 |
Оберти холостого ходу, об./хв. | 1800 |
Система запалювання | ТСI (транзисторне магнето) |
Обертання, з боку ручного стартера | Праве (по годинниковій стрілці) |
Повітряний фільтр | Сухий |
Розташування валу | Вертикальний |
Загальна довжина валу (мм) | 80 |