Двигун Tata 186F дизельний з виходом вала під шліци
- Немає в наявності
- Код: 3990
-
День Години роботи Перерва Понеділок 09:00 - 18:00 Вівторок 09:00 - 18:00 Середа 09:00 - 18:00 Четвер 09:00 - 18:00 Пʼятниця 09:00 - 18:00 Субота 09:00 - 15:00 Неділя Вихідний * Час вказано для регіону: Україна, Вінниця
- +380 (67) 433-73-61Менеджервул. Коцюбинського, 13, Вінниця, Україна+380674337361+380674337361
Двигун дизельний Tata 186F
Дизельний двигун внутрішнього згоряння 186F Tata оснащений двома стартерамиручним. Вихід вала під шліци дає змогу встановлювати його не тільки на мотоблоки, а й на іншу сільгосптехніку (мотоблоки, мотопомпи, мотобури, електрогенератори, культиватори, ін. подібну сільськогосподарську, садову техніку).
Особливо популярний в аграрній справі (обробка землі, садово-паркових ділянок), а також у промислових і будівельних цілях. Не видає багато шуму під час експлуатації, відрізняється мінімальним рівнем вібрацій. Двигун потребує акуратного транспортування, його не можна перевертати догори дном. Перевезення здійснюється стоячи або на одному з боків.
Цикл роботи чотиритактного двигуна:
- впуск (циліндр заповнюється паливною сумішшю)
- стиснення (суміш стискається)
- робочий хід (паливна суміш запалюється)
- випуск (гази розширюються, циліндр очищається)
Двигун 186F - одноциліндрова, чотиритактна модель. Чотиритактний двигун влаштований складніше за двотактний, що робить його дорожчим. Однак він має більш тривалий робочий ресурс. До того ж, дизельні двигуни працюють довше, ніж бензинові за рахунок високого ККД при спалюванні палива. Цей мотор не потрібно заправляти паливною сумішшю. Дизель заливається в бак, а масло - в картер.
Мотор, що працює на дизелі, помітно ефективніше, ніж бензиновий спалює паливо. У нього вищий ступінь стиснення, а значить і більший коефіцієнт корисної дії. Може тривалий час працювати на морозі (за попереднього прогрівання), гарантує експлуатацію протягом кількох годин без зупинки.
Завдяки повітряній системі охолодження, зберігає робочу температуру не перегріваючись, що посилює його зносостійкість. Повітряна система вважається більш сучасною і зручною, за нею не потрібно стежити, на відміну від рідинної, яка вимагає контролю.
Характеристики
- Виробник: TATA
- Тип двигуна: Чотиритактний, дизельний, одноциліндровий
- Охолодження: Повітряне
- Тип старту: Ручний,
- Потужність двигуна: 9 кінських сил
- Вага: 55 кг
- Об'єм бака для масла: 1.65 л
- Об'єм паливного бака: 5,5 л
- Гарантія: 12 місяців
- Країна виробник: Китай
- Тип повітряного фільтра: Масляний
- Розташування вала: Горизонтальне
- Діаметр циліндра, хід поршня: 86 мм ×70 мм
- Макс. потужність: 7 кВт/3600 об.хв.
- Витрата палива (гр. кВт/год.): 395
- Обертання з боку ручного стартера: За годинниковою стрілкою
- Габарити упаковки: 520*435*540 мм
- Рекомендована олива: SAE10W30
- Об'єм двигуна: 406 см.куб
- Номінальна потужність: 6,3 кВт/3000 об.хв.
- Максимальний крутний момент: 29 н.м / 2500 об. хв.