Продавець МотоЧас - продаж і обслуговування двигунів, мотоблоків, бензопил і квадроциклів розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
222 відгуків
МотоЧас - інтернет-магазин садової техніки та запчастин

Двигун бензиновий Lifan 2V80F-A (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку

  • Готово до відправки
  • Код: LF2V80F-A

38 600 

+380 (67) 433-73-61
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Двигун бензиновий Lifan 2V80F-A (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонку
Двигун бензиновий Lifan 2V80F-A (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпонкуГотово до відправки
38 600 
+380 (67) 433-73-61
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Двигун бензиновий Lifan 2V80F-A 

Бензиновий двоциліндровий двигун загального призначення LIFAN 2V80F-A - це новинка, яку сміливо можна віднести до категорії найбільш "просунутих" агрегатів серед однотипної техніки. Ліфан

У системі примусового охолодження присутній додатковий елемент у вигляді масляного радіатора, що дозволило розширити температурний діапазон використання двигуна без небезпеки його перегріву, а також дозволяє розміщувати двигун у компактних закритих просторах (якщо того вимагають умови), але з обов'язковим забезпеченням природної припливно-витяжної вентиляції.

Практичним і зручним став вибір конструкторів на користь повітряного фільтра з великою фільтруючою площею і доступністю для заміни - всі, хто хоч раз стикався зі щільним компонуванням агрегатів у варіанті болотохода, снігоболотохода, мотовсюдихода, мотозрошувачів - обов'язково оцінять цю перевагу.

Крім наявності системи електрозапуску (стартер + інтегрований модуль управління з ключем запалювання в комплекті), пропонована комплектація двигуна також забезпечена нетиповою для більшості аналогів опцією - ручним стартером або кікстартером. Дане доповнення особливо оцінять ті, хто експлуатуватиме агрегат в умовах, коли "сівша" акумуляторна батарея - це проблема можливості активації агрегату і подальшої роботи. В умовах використання двигуна в якості мотору баркасу або човна немає небезпеки "не завестися", якщо батарея розрядиться. Тобто привід ручного стартера на LIFAN 2V80F-A однозначно гарантує спокій власника з точки зору можливості запуску в практично будь-якій позаштатній ситуації.

Ще одним корисним доважком являється наявність у конструкції двигуна електрогенератора та індукційної котушки напруги на 20А і потужністю 240 Ватт. Наявність цих пристроїв дозволить експлуатувати мотор не тільки для основної задачі, а й попутно використовувати освітлення або одночасно забезпечувати інших споживачів енергоживленням - як у варіанті зі звичайним автомобілем.

Уже типовими технологічними рішеннями для двигунів від заводу LIFAN являються застосування чавунних гільз і системи декомпресії для полегшення пуску двигуна як електростартером, так і в режимі користування кікстартером, а також низький рівень шуму і компактні розміри.

Даний двигун може працювати на неетильованому бензині АІ-92 (звісно за умови, що октанове число справді відповідає позначеному), що, безсумнівно, полегшує можливості по його використанню.

Можливості використання даного агрегату дійсно дуже широкі та різноманітні: для приводу допоміжних агрегатів, шнекових машин, двигунів пилорам, а також він може бути задіяний в якості приводного агрегату для гідравлічного насосу різного підйомного обладнання. Його можна встановити на мінітрактор, снігохід та інші самохідні механізми, можна встановити в якості агрегату для мотобуксирувальників і всюдиходів. При наявності можливості по розміщенню, він може служити і приводом для риболовецького баркасу або фелюги. При цьому фактичні параметри розходу і широкі можливості по інтеграції з різними видами карданних приводів роблять його використання досить широким і, в певній мірі, універсальним. Діаметр вихідного шпонкового вихідного валу становить 25 мм - це найпоширеніший тип, який полегшить стикування двигуна з різними агрегатами.

Важлива інформація:

  • Обов'язковою умовою, перед установкою даного агрегату і його використання, являється те, що кріпильна платформа повинна знаходитися в строго горизонтальній площині і без ухилу в будь-яку зі сторін. Заводити і використовувати двигун можна тільки в строго вертикальному положенні на рівній горизонтальній основі і заборонено його нахиляти.

  • Даний агрегат розрахований на обов'язкове використання високоякісного масла для 4-тактних двигунів з повітряним охолодженням. Необхідно суворо дотримуватися і відстежувати рівень масла і не перевищувати його об'єм (1.4 л) при підготовці його до роботи і при плановій заміні масла в двигуні. У двигуні передбачено щуп-рівень для забезпечення зручного контролю рівня масла в двигуні. Використання недорогих і низькоякісних мастильних матеріалів істотно знизить ресурс мотору і призведе до виходу з ладу агрегату. 

  • Крім цього в конструкцію доданий масляний фільтр картриджного типу, який рекомендується міняти при кожній плановій заміні масла.

  • Агрегат забезпечений не тільки датчиком рівня масла в двигуні, який при необхідності розмикає ланцюг запалювання, а й датчиком тиску, який дозволить судити про фактичні експлуатаційні параметри і стан агрегату. 

  • У період обкатки перша заміна масла потрібна через 20 мотогодин, а потім кожні 50 або 1 раз в рік, в залежності від того, яка з подій настане раніше.

  • Гарантія не поширюється на кривошатунний механізм моторів, експлуатація яких зазнавала ударних навантажень, зокрема при використанні агрегатів на різних дробильно-колючих установках.

Основні характеристики двигуна Lifan 2V80F-A:

Діаметр вихідного валу і напрямок обертання 25 мм і з напрямком обертання валу проти годинникової стрілки
Тип запуску двигуна Електростартер і ручний запуск
Двигун, тип Бензиновий 4-тактний, V-подібне розташування, двоциліндровий, верхньоклапанний (OHV), з додатковим радіатором охолодження масла, масляним фільтром і примусовим повітряним охолодженням
Об'єм, см3 724
Діаметр циліндру і хід поршня (мм) 80 х 72
Ступінь стиснення 8,5:1
Максимальна потужність, к.с. (кВт) /об.хв. 29 (21.32) / 3600 об.хв.
Рекомендована потужність двигуна, к.с. (кВт)/об.хв. 24.5 (18) / 3600 об.хв.
Макс обертаючий момент, Нм/об.хв 68 / 2880 об..хв.
Заправний об'єм системи змащення, л. 1,4
Розхід палива, г/кВт*год ≤392
Габаритні розміри д/ш/в, мм 455 / 396 / 447
Споряджена маса (без урахування пального та мастила), кг 49
Основні
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
Об'єм двигуна724 куб. см
Тип паливаБензин
Потужність29 к. с.
Діаметр вала25 мм
СтанНовий
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Визначені користувачем характеристики
Тип товаруДвигун бензиновий Lifan 2V80F-A (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпону
  • Ціна: 38 600 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner